Správanie spotrebiteľa pri nákupe cukroviniek vo vybranej lokalite – Lucie Červáková
Lucie Červáková
Bachelor's thesis
Správanie spotrebiteľa pri nákupe cukroviniek vo vybranej lokalite
Chování spotřebitele při nákupu cukrovinek ve vybrané lokalitě
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu cukrovinek v Jihomoravském kraji. Z primárních dat získaných dotazníkovým šetřením byly identifikovány hlavní důvody vedoucí k nákupu cukrovinek. Dále byly určeny faktory a jejich vliv na nákupní rozhodnutí spotřebitele pro konkrétní kategorie cukrovinek. Výzkum se soustředí na tři kategorie cukrovinek; bonbóny, čokolády a sušenky. Na základě …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behaviour on the confectionery market in the South Moravian region. The primary data collected from questionnaire survey were analyzed in order to identify main reason for the purchase of confectionery. Furthermore, the factors and their impact on the consumer's purchasing decision for specific categories of confectionery were determined. Research is focused …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa na trhu cukroviniek v Juhomoravskom kraji. Z primárnych dát získaných dotazníkovým šetrením boli identifikované hlavné dôvody vedúce k nákupu cukroviniek. Ďalej boli určené faktory a ich vplyv na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa pre konkrétne kategórie cukroviniek. Výskum sa sústredí na tri kategórie cukroviniek; cukríky, čokolády a sušienky. Na základe …viacKľúčové slová
trh cukrovinek Jihomoravský kraj faktory ovlivňující nákupní rozhodnutí dotazníkové šetření Chování spotřebitele
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Menu engineering - faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka
David Vála -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Martin Šulc -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Ivan Tomášik -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Filip Bračok
Názov
Vložil
Vložené
Práva