Marketingová strategie vybrané firmy: Red Bull – Aneta Stupáková
Aneta Stupáková
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy: Red Bull
The marketing strategy of the Red Bull company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Red Bull. Teoretická část zahrnuje vymezení oblasti marketingu, včetně popisu jednotlivých marketingových pojmů, jako je například marketingové plánování, marketingový mix a komunikační nástroje. V teoretické části také popisuji společnost Red Bull a její dceřinou společnost na českém trhu. Praktická část obsahuje konkurenční analýzu, SWOT …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of Red Bull. The theoretical part includes a definition of marketing, including a description of individual marketing concepts such as marketing planning, marketing mix, and communication tools. In the theoretical part, I also describe Red Bull and its subsidiary in the Czech market. The practical part includes a competitive analysis, a SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2023
- Vedoucí: Petr Procházka
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Marketingová strategie společnosti ŠKO-ENERGO s.r.o.
Lucie Pelikovská -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Kateřina Oplatková -
Marketingová strategie společnosti Conel, s.r.o.
Jana Hotmarová -
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Jitka Tomanová -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis