Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Kateřina Forgáčová
Bc. Kateřina Forgáčová
Bachelor's thesis
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu. Cílem práce je charakterizovat privátní značku jako nástroj marketingu. První část práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který je zpracován pomocí odborných knih a internetu. Aplikační část je zaměřena na vnímání privátních značek lékáren Dr. Max spotřebiteli. Tato část je zpracovaná pomocí vlastního výzkumu …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Private brand as a business communication tool. The aim of the thesis is to characterize private brand as a marketing tool. The first part is focused on theoretical analysis of the topic, which has been made according to the information from the internet and reference books. The application part is focused on how customers perceive private brand in Dr. Max pharmacies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lgx0q/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Bednářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORGÁČOVÁ, Kateřina. \textit{Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/b0govq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Privátní značka v obchodním řetězci
Marcela KREJČÍKOVÁ -
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová