Bc. Kateřina Forgáčová

Bachelor's thesis

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu. Cílem práce je charakterizovat privátní značku jako nástroj marketingu. První část práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který je zpracován pomocí odborných knih a internetu. Aplikační část je zaměřena na vnímání privátních značek lékáren Dr. Max spotřebiteli. Tato část je zpracovaná pomocí vlastního výzkumu …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Private brand as a business communication tool. The aim of the thesis is to characterize private brand as a marketing tool. The first part is focused on theoretical analysis of the topic, which has been made according to the information from the internet and reference books. The application part is focused on how customers perceive private brand in Dr. Max pharmacies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Bednářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích