Dagmar Irving
Bachelor's thesis
Ženy v managementu
Women in management
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje postavení žen v managementu v podmínkách České republiky a příčiny jejich menšího zastoupení ve vedoucích pozicích ve srovnání s muži. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky v této oblasti a vysvětluje základní pojmy zkoumané problematiky, jakými jsou např. gender, genderové role a stereotypy, diskriminace a rovné příležitosti na trhu práce. Praktická část …viacAbstract:
The thesis analyses position of women in management in the Czech Republic and reasons of their under-representation in management positions compared to men. Theoretical part contains fundamental theoretical knowledge in this area and explains the key words related to this problematics such as gender, gender roles and stereotypes, diskrimination and equal opportunities in the labour market. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i3ia7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedúci: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociokulturní problematika žen v managementu hotelových a gastronomických služeb se zaměřením na rovné příležitosti
Eliška Novotná -
Rovné postavení mužů a žen ve veřejné správě
Aneta KLESNEROVÁ -
Předškolní vzdělávání a zásada rovných příležitostí
Jarmila Chlebcová -
Diskriminace v právu pracovním
Lenka Bukovická -
Genderové stereotypy v Managementu
Thu Hang Maiová -
Analýza denních stereotypů a time managementu a jejich dopady na efektivitu práce manažerů a úředníků v podmínkách organizací veřejné správy
Kristián Kopš -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová