Key features of using Direct Marketing in bank sphere – Bc. Kambar Akylbayev
Bc. Kambar Akylbayev
Bakalářská práce
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Abstract:
In the following Bachelor Thesis there will be presented brief overview of Direct Marketing and it’s main tools and mainly how they are being used in the banking sphere on the example of „B&N“ Bank. Thesis consists of two parts, theoretical and practical. There will be found out, are those tools and techniques are useful nowadays and how bank is using them.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bxqcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina -
Impact of bank regulations and macro-prudential policy tools on bank profitability: cross-country evidence
Anyars Mahmud -
Bank of England a jej politika v čase pandémie Covid
Júlia Balčiráková