Bc. Kambar Akylbayev

Bakalářská práce

Key features of using Direct Marketing in bank sphere

Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Abstract:
In the following Bachelor Thesis there will be presented brief overview of Direct Marketing and it’s main tools and mainly how they are being used in the banking sphere on the example of „B&N“ Bank. Thesis consists of two parts, theoretical and practical. There will be found out, are those tools and techniques are useful nowadays and how bank is using them.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní