Bc. Adéla Hořínková

Bakalářská práce

Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu

2012 U.S. Presidential Election in New Media - A Study in Political Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komparativní analýzou kampaní amerických prezidentských voleb z roku 2012 v nových médiích. Studie je koncipována z pohledu politického marketingu. Komunikační kanály nových médií jsou stále více populární jak v soukromé sféře, tak i v podnikatelské a v neposlední řadě i politické. Právě nová média mohou ovlivnit voličovo rozhodnutí. Zejména mladí voliči se sdružují …více
Abstract:
This dissertation undertakes a comparative analysis of new media in the 2012 U.S. Presidential Election. The paper is framed as a study in political marketing. Using new media as a communication channel is becoming more and more popular both in the private sphere, as well as in the spheres of business and politics. It is specifically new media that can influence voter's decision. Young voters in particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní