Petra PROCHÁZKOVÁ

Diplomová práce

Postoje vybraných skupin adolescentní mládeže ke vzdělávání jako podmínce úspěšné společenské seberealizace.

The attitudes of selected groups of adolescents to education as main condition to successfully self actualization.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení postojů, vzniku, změn a struktury postojů. Následovně se zaobírá charakteristikou adolescentního období vývoje. Konkrétněji popisuje vývoj identity a socializaci mládeže. V teoretické části se dále objevuje charakteristika vybraných sociálně znevýhodněných skupin (Romové, juvenilní delikventi, jedinci s nařízenou ústavní výchovou …více
Abstract:
Presented diploma project concern focuses on the theoretical part of the definition of attitudes, formation, structure and change attitudes. Subsequently deals with the characteristics of adolescent period of development. Specifically describes the development of identity and socialization of youth. In the theoretical part also appears characteristic of selected disadvantaged groups (Roma, juvenile …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Slavomil Fischer, Ph.D. MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROCHÁZKOVÁ, Petra. Postoje vybraných skupin adolescentní mládeže ke vzdělávání jako podmínce úspěšné společenské seberealizace.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce