Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu? – Lydie Veselá
Lydie Veselá
Master's thesis
Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu?
Experience in Art Education as a Goal of the Educational Process?
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prožitkem a jeho využitím jako cíle nebo prostředku v hodinách výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Teoretická část se věnuje prožitku a jeho teoretickému zakotvení. Obsahuje historický i současný pohled na prožívání ve školství a uvádí přístup J. A. Komenského. Práce dále popisuje roli aktérů, kteří se účastní výchovně vzdělávacího procesu, s ohledem na prožitek …viacAbstract:
The diploma thesis explores the utilization of experience as either an objective or a tool within art education classes for first-grade elementary school students. The theoretical segment delves into the conceptual framework surrounding experience, encompassing both historical and contemporary perspectives on education, as well as presenting the pedagogical approach of J.A. Comenius. Furthermore, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Lydie. \textit{Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu?}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/b17prd/.
Jak správně citovat práci
Veselá, Lydie. Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu?. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Fantazie dětí na 1. stupni ZŠ v předmětu výtvarná výchova na základě vlastních prožitků.
Miroslava SMOLÍKOVÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Antisemitismus a pogromy na Moravě - Holešovská reflexe
Tomáš Michalica -
Reflexe absolventského projektu Píšu ti, protože...
Matěj Pour -
Reflexe mezi diskurzy: Hledání atributů reflexe pro pedagogickou vědu
Jan Nehyba -
Cíle sociálních pracovníků při práci s lidmi se středně těžkým a těžkým mentálním postižením a jejich reflexe.
Dagmar SOLIMAN
Názov
Vložil
Vložené
Práva