Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Tereza Moravcová
Bc. Tereza Moravcová
Bachelor's thesis
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
The role of communications in various stages of the product life cycle
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V první obecné části je teoreticky popsán samotný produkt a jeho životní cyklus s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. Z větší části je práce zaměřená na role marketingové komunikace právě v průběhu životního cyklu produktu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. The content of this thesis is mostly focused on the role of marketing communication in various stages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zdbl1/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová