Bc. Tereza Moravcová

Bakalářská práce

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The role of communications in various stages of the product life cycle
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V první obecné části je teoreticky popsán samotný produkt a jeho životní cyklus s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. Z větší části je práce zaměřená na role marketingové komunikace právě v průběhu životního cyklu produktu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. The content of this thesis is mostly focused on the role of marketing communication in various stages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní