Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu – Bc. Tereza Moravcová
Bc. Tereza Moravcová
Bakalářská práce
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
The role of communications in various stages of the product life cycle
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V první obecné části je teoreticky popsán samotný produkt a jeho životní cyklus s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. Z větší části je práce zaměřená na role marketingové komunikace právě v průběhu životního cyklu produktu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. The content of this thesis is mostly focused on the role of marketing communication in various stages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zdbl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová