Děti v TV spotech jako prostředek manipulace – Ing. Alesia Rubachova
Ing. Alesia Rubachova
Bakalářská práce
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
Children in TV spots as a tool of manipulation
Anotace:
Tato práce se zabývá obsahem televizního spotu a především prostředky, kterých využívá ke zvýšení jeho efektivity a dosažení požadovaných cílů. Zkoumá otázku morálních hranic v případě obsazování dětí do hlavních rolí v reklamě na finanční produkty banky Česká Spořitelna. Teoretická část se zabývá reklamou formou TV spotu jako takovou, přibližuje požadované charakteristiky úspěšného TV spotu a zkoumá …víceAbstract:
This bachelor thesis regards the content of TV spot and also the tools used to increase its efficiency and achievement of set goals. It is interested in question of moral boarders in case of children cast in TV advertisement of bank Ceska Sporitelna. Theoretical part describes TV spot as such, explores its functions and properties. There are a few spots from different banks compared in the methodical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The advertisement in Colombia and its concerns in children's health
Alejandro Velasco Cardona -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
Manipulace v marketingové komunikaci
Denisa BURIANOVÁ -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Kateřina Pažoutová -
Řečový styl a rétorika jako prostředek manipulace na prodejních předváděcích akcích a v teleshoppingových spotech
Eva Hryzbylová -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Analýza obsahu reklamního spotu
Anastasia Lopatina