Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole – Jana Fráňová
Jana Fráňová
Bachelor's thesis
Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole
Using Concept Cartoons to identify students' level of understanding of fractions at lower secondary school
Anotácia:
Práce je věnována ověřování znalostí zlomků žáků základní školy s využitím metody Concept Cartoons. První, teoretická, část se zabývá popisem otevřeného přístupu k matematickému vzdělávání, a to zejména metodou Concept Cartoons, následně vystihuje racionální čísla a pojem zlomek v kontextu matematiky základní školy. Praktická část je věnována užití metody Concept Cartoons pro zjišťování úrovně porozumění …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁŇOVÁ, Jana. \textit{Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Science. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/b1golq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Matematika se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání, Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Katka Trnovcová -
Využití metody Concept Cartoons v tématu Směsi a jejich složení na základní škole
Eliška Mrázková -
Využití concept cartoons při práci s chybou v matematice na 1. stupni ZŠ
Eva VLČOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons
Jana KRŠKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons
Jana ZELENKOVÁ -
Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky
Adam ČECH -
Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky
Markéta ŠŤASTNÁ -
Česko-anglický průvodce zlomky
Leon Homola
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024