Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě – Bc. Yaroslava Anchutkina
Bc. Yaroslava Anchutkina
Diplomová práce
Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě
Anotace:
Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.Abstract:
The work focuses on the issue of irrational purchasing behavior of passengers in rail transport. It also analyzes the factors influencing behavior, such as the relativity of the options offered, the decoy effect, the anchoring effect and the "free" word effect, and subsequent suggestions for improving the marketing policy of railway companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Anchutkina, Yaroslava. Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková