Bc. Yaroslava Anchutkina

Diplomová práce

Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě

Anotace:
Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.
Abstract:
The work focuses on the issue of irrational purchasing behavior of passengers in rail transport. It also analyzes the factors influencing behavior, such as the relativity of the options offered, the decoy effect, the anchoring effect and the "free" word effect, and subsequent suggestions for improving the marketing policy of railway companies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Anchutkina, Yaroslava. Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika