Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014 – Linda Luu
Linda Luu
Bakalářská práce
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Communication activities of Louis Vuitton and Dior in 2014
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the communication activities of specific luxury brands and it's aim is to describe and analyse the methods they communicate. The thesis describes a method of communication luxury brands. I choose the communication activities of two leading international fashion house -- Luis Vuitton and Dior. In first part I focused on describing modern marketing of luxury …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
Veronika Krpcová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Džana Valjevacová -
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Alexandra Gojdičová -
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Yulia Smirnova -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová