Štěpán Braun
Bachelor's thesis
Vývoj 3D herní aplikace pro virtuální realitu
Development of a 3D game application for virtual reality
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem herní aplikace pro virtuální realitu v herním enginu Unity. V teoretické části se práce zaměřuje na obecné postupy při vývoji softwaru. Následně je čtenář seznámen s technikami pro tvorbu návrhu hry v rámci herního designu. Další pasáž práce je věnována virtuální realitě, herním enginům a distribuci hotové hry. V neposlední řadě jsou představeny metody uživatelského …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of a virtual reality game application in the Unity game engine. In the theoretical part, the thesis focuses on general software development practices. Subsequently, the reader is introduced to the techniques of game design. Another part of the thesis is about virtual reality, game engines and distribution of the finished game. Finally, user testing methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Benda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRAUN, Štěpán. \textit{Vývoj 3D herní aplikace pro virtuální realitu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b1uuet/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Vývoj Web3 NFT herní aplikace
David Rábel -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj herní aplikace v enginu Godot
René Fiala -
Vývoj aplikace pro simulaci hospodářského cyklu: vytvoření herní logiky a implementace vlivů hospodářských politik
Miroslav KOLESNIK -
Vývoj aplikace pro ovládání hardwarových komponent herních notebooků Asus
Martin Macko -
Naučná a herní aplikace pro platformu Android
Ondřej Mejzlík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights