Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský – Jakub Bernold
Jakub Bernold
Diplomová práce
Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský
Differenciation strategy of brands Král Sýrů and Sedlčanský
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením značek s důrazem na diferenciaci značek. Předmětem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie dvou značek společně působící v kategorii sýrů s bílou plísní na povrchu. Značky mají společného vlastníka. Zároveň čelí kontinuálnímu poklesu tržního podílu. Celá kategorie sýrů s bílou plísní na povrchu roste. Práce je rozdělena na dvě …víceAbstract:
This diploma thesis aims at strategic strategic differentiation of two brands. The main goal of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the brands that are competitive to each other in the category of white mold cheese. The brands have a common owner. They facing a continuous decline in market share. At the same time, the whole category of white mold cheese is growing. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jan Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová