Jakub Bernold

Diplomová práce

Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský

Differenciation strategy of brands Král Sýrů and Sedlčanský
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením značek s důrazem na diferenciaci značek. Předmětem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie dvou značek společně působící v kategorii sýrů s bílou plísní na povrchu. Značky mají společného vlastníka. Zároveň čelí kontinuálnímu poklesu tržního podílu. Celá kategorie sýrů s bílou plísní na povrchu roste. Práce je rozdělena na dvě …více
Abstract:
This diploma thesis aims at strategic strategic differentiation of two brands. The main goal of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the brands that are competitive to each other in the category of white mold cheese. The brands have a common owner. They facing a continuous decline in market share. At the same time, the whole category of white mold cheese is growing. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jan Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40262

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod