Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí – Hana Trávníčková
Hana Trávníčková
Bakalářská práce
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Building a Personal Brand of a Self-Development Influencer in the Digital Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with building a personal brand of a self-development influencer in the digital environment. In the theoretical part, besides defining the terms influencer and influencer marketing, the thesis analyzes the building of a personal brand and the marketing communication mix from the perspective of influencers operating in the field of self-development. In the practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRÁVNÍČKOVÁ, Hana. \textit{Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/b28qyw/.
Jak správně citovat práci
Trávníčková, Hana. Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Alžběta Blahová