Kristýna ORSÁGOVÁ

Master's thesis

Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii

Mystery as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry
Abstract:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku badatelsky orientovaného vyučování a vymezení pojmu "záhada" jako prvku podpory pro badatelsky orientované vyučování v chemii. Jádrem práce je soubor badatelských úloh obsahujících prvek "záhady". Úlohy jsou zpracovány do podoby metodických a pracovních listů, vždy o čtyřech úrovních bádání. Všechny experimenty, které jsou součástí úloh, byly …more
Abstract:
The presented diploma thesis focuses on the characteristics of inquiry-based teaching and the definition of the term "mystery" as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry. The core of the thesis is a set of inquiry tasks containing the element of "mystery". The tasks are processed in the form of methodical sheets and worksheets, each with four inquiry levels. All experiments that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ORSÁGOVÁ, Kristýna. Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta