Michaela HOUSKOVÁ

Diplomová práce

Psychologické problémy badatelsky orientovaného vyučování prvouky ve 3. ročníku ZŠ

Psychological problems of inquiry based education for science in the third grades at the primary school
Anotace:
Obsahem diplomové práce je problematika badatelsky orientované výuky a rozvoj badatelských dovedností žáků mladšího školního věku. Naše snaha byla zacílena na zjištění přiměřenosti aplikovaných badatelských aktivit pro žáky 3. ročníku ZŠ. V teoretické části diplomové práce se zabýváme vymezením pojmu badatelsky orientovaná výuka a možnostmi zařazení tohoto způsobu výuky do vzdělávání na 1. stupni ZŠ …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with an issue of an inquiry-based education and with a development of the primary school pupils' skills. Our effort was aimed to the determination of adequacy of the inquiry activities for the 3rd grade pupils. The theoretical part is focused on basic characteristics of inquiry-based education. It also deals with the possibilities of its inclusion in the way of teaching at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 4. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Vladislava Heřmanová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOUSKOVÁ, Michaela. Psychologické problémy badatelsky orientovaného vyučování prvouky ve 3. ročníku ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta