Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. – Bc. Jana CÍSAŘOVÁ
Bc. Jana CÍSAŘOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.
Analysis of customer's satisfaction with the shops of the company EMOS trading a.s. in Přerov.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2004/2005 a zjišťoval spokojenost zákazníků …víceAbstract:
This bachelor work deals with issue of customers` satisfaction, that becomes an important factor of company`s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers` satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2004/2005 years. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CÍSAŘOVÁ, Jana. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/b2rl6p/.
Jak správně citovat práci
CÍSAŘOVÁ, Jana. Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb
Nikol Hartmann -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová