Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže – Tomáš GRUSS
Tomáš GRUSS
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
Strategy for the development of contributory organizations focused on the activities of children and youth
Abstract:
Obsahem a cílem BP je analýza současného stavu zájmových a jiných aktivit příspěvkové organizace "Dům dětí a mládeže Bílina". BP potvrzuje, že pro tyto aktivity je nejvhodnější legislativní formou příspěvková organizace. Pozornost je věnována marketingovým aktivitám při vytváření strategie. Jsou předloženy i náměty k odstranění některých stávajících problémů a je navržena strategie optimálního rozvoje …moreAbstract:
Content and objectives of bachelor´s thesis is analysis of the contemporary situation on the state-funded institution "Dům dětí a mládeže Bílina" (Centre of Children and Youth in Bílina). Bachelor´s thesis confirms that for these activities is the most appropriate legislative form of state-funded organisation. Attention is paid to marketing activities in developing strategy. They are presented as suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRUSS, Tomáš. \textit{Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/b2uxhp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRUSS, Tomáš. Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Barbora Tatarová -
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Žaneta KREJČÍ -
Marketingová strategie ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci
Michal Ruschak