Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže – Tomáš GRUSS
Tomáš GRUSS
Bakalářská práce
Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
Strategy for the development of contributory organizations focused on the activities of children and youth
Anotace:
Obsahem a cílem BP je analýza současného stavu zájmových a jiných aktivit příspěvkové organizace "Dům dětí a mládeže Bílina". BP potvrzuje, že pro tyto aktivity je nejvhodnější legislativní formou příspěvková organizace. Pozornost je věnována marketingovým aktivitám při vytváření strategie. Jsou předloženy i náměty k odstranění některých stávajících problémů a je navržena strategie optimálního rozvoje …víceAbstract:
Content and objectives of bachelor´s thesis is analysis of the contemporary situation on the state-funded institution "Dům dětí a mládeže Bílina" (Centre of Children and Youth in Bílina). Bachelor´s thesis confirms that for these activities is the most appropriate legislative form of state-funded organisation. Attention is paid to marketing activities in developing strategy. They are presented as suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUSS, Tomáš. \textit{Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/b2uxhp/.
Jak správně citovat práci
GRUSS, Tomáš. Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Barbora Tatarová -
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Žaneta KREJČÍ -
Marketingová strategie ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci
Michal Ruschak