Waldorfská pedagogika v současné české škole – Petra HRNČÁROVÁ KOVÁŘOVÁ
Petra HRNČÁROVÁ KOVÁŘOVÁ
Master's thesis
Waldorfská pedagogika v současné české škole
Waldorf pedagogy in Contemporary Czech School
Anotácia:
Ve své diplomové práci se věnuji waldorfské pedagogice z komplexního hlediska a spolupráci mezi rodinou a školou. Teoretická část je zaměřena na historii, antroposofií, hlavní rysy waldorfské školy a waldorfské pedagogiky, vztahy mezi školou a rodinou. Praktická část popisuje výsledky dotazníkového šetření, které jsou tvořeny z dotazníků rodičů a učitelů, a interpretaci rozhovorů probíhajících s učiteli …viacAbstract:
In this thesis, I present a general overview of Waldorf education and concentrate on a cooperation between a family and school. The theoretical part is focused on history, Antroposophy, main features of Waldorf education and relation between a school and family. The practical part presents results of a survey made among teachers and parents, as well as interpretations of interviews with teachers and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRNČÁROVÁ KOVÁŘOVÁ, Petra. Waldorfská pedagogika v současné české škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Regionálně geografické aspekty transformace vysokého školství na Moravě a Slezsku
Andrea Nogová -
Transformace zemědělského středního školství v Jihomoravském kraji
Iveta SZKANDEROVÁ -
Porovnání transformace českého menšinového školství v Rumunsku a v Srbsku od konce 80. let 20. století do současnosti
Vít Polák -
Transformace společnosti po sametové revoluci: Současná podoba výuky a její možné pojetí
Ester Kyselková -
Transformace zemědělského středního školství v Moravskoslezském kraji
Ingrid NOHELOVÁ -
Transformace systému vzdělávání v Rusku po pádu sovětského režimu
Mariia Braun -
Alternativní školy jako nová možnost vzdělávání po roce 1989 (soubor publicistických reportáží)
Kristýna Živná -
Klubisté sobě. Funkcionáři Filmového klubu v Uherském Brodě v letech 1976-1989
Barbora Podškubková