Oděv jako ukazatel sociálních a hierarchických rozdílů – BcA. Lucia Sládečková
BcA. Lucia Sládečková
Master's thesis
Oděv jako ukazatel sociálních a hierarchických rozdílů
Artwear
Anotácia:
Vo svojej diplomovej práci sa zaoberám odevom ako ukazovateľom sociálnych a hierarchických rozdielov v spoločnosti. Teoretická časť sa zaoberá touto problematikou z pohľadu histórie odievania. Nadobudnuté poznatky sú aplikované na konkrétne kúsky odevu v konfrontácii s aktuálnymi módnymi trendami. Práca poukazuje na problematiku i zo sociologického hľadiska. V praktickej časti sú poznatky transformované …viacAbstract:
In my thesis I am dealing with clothing as an indicator of social and hierarchial differences in the society. The theoretical part of my work deals with at this problem from the point of history of clothing. Acquired knowledge is applied into specific pieces of clothing in con-frontation with actual fashion trends. Moreover, my work is tracking this issue from the sociological point of view as well …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sládečková, Lucia. Oděv jako ukazatel sociálních a hierarchických rozdílů. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Eco Trendy - Eco Friendly
Soňa Zajacová -
TRENDY, STYL A VIZE-VLASTNÍ TÉMA
Anna KARAIVANOVA -
TRENDY, STYL A VIZE-VLASTNÍ TÉMA
Anna KARAIVANOVA -
Kolekce reagující na módní trendy a přinášející vlastní autorské téma
My Linh PHUNG -
Kolekce reagující na módní trendy a přinášející vlastní autorské téma.
Eliška PRAUSOVÁ -
Kolekce reagující na módní trendy a přinášející vlastní autorské téma.
Monika POLLETOVÁ -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná