Mgr. Regina Česenková

Bachelor's thesis

Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace

Destination Marketing of the Czech Republic and Russian Federation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním destinačního marketingu České republiky a Ruska. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů cestovního ruchu a marketingu a seznámení s jednotlivými přístupy k marketingu v oblasti cestovního ruchu a formami marketingu v internetovém prostředí. Praktická část porovnává konkrétní prvky destinačního marketingu – weby agentur, video prezentace a …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on destination marketing in the Czech Republic and Russian Federation. The first part deals with basic terms in tourism and marketing. It introduces attitudes of marketing in tourism and marketing forms on the Internet. The practical part aims on comparison of particular elements in destination marketing – agency’s websites, video presentations and tourist brands.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedúci: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel