Mgr. Regina Česenková

Bachelor's thesis

Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace

Destination Marketing of the Czech Republic and Russian Federation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním destinačního marketingu České republiky a Ruska. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů cestovního ruchu a marketingu a seznámení s jednotlivými přístupy k marketingu v oblasti cestovního ruchu a formami marketingu v internetovém prostředí. Praktická část porovnává konkrétní prvky destinačního marketingu – weby agentur, video prezentace a …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on destination marketing in the Czech Republic and Russian Federation. The first part deals with basic terms in tourism and marketing. It introduces attitudes of marketing in tourism and marketing forms on the Internet. The practical part aims on comparison of particular elements in destination marketing – agency’s websites, video presentations and tourist brands.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
  • Reader: Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel