Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace – Mgr. Regina Česenková
Mgr. Regina Česenková
Bachelor's thesis
Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace
Destination Marketing of the Czech Republic and Russian Federation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním destinačního marketingu České republiky a Ruska. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů cestovního ruchu a marketingu a seznámení s jednotlivými přístupy k marketingu v oblasti cestovního ruchu a formami marketingu v internetovém prostředí. Praktická část porovnává konkrétní prvky destinačního marketingu – weby agentur, video prezentace a …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on destination marketing in the Czech Republic and Russian Federation. The first part deals with basic terms in tourism and marketing. It introduces attitudes of marketing in tourism and marketing forms on the Internet. The practical part aims on comparison of particular elements in destination marketing – agency’s websites, video presentations and tourist brands.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iia63/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Valeriya Myasnikova