Nové výzvy v práci s publikem ve scénickém umění – Bc. Monika Zářecká
Bc. Monika Zářecká
Diplomová práce
Nové výzvy v práci s publikem ve scénickém umění
New challenges in audience development in the performing arts
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou klesajícího počtu návštěvníků kulturních organizací, konkrétně Národního divadla Brno. Vysvětluje stanovisko a potenciál práce s publikem, která začíná být neodmyslitelnou součástí kulturních organizací a jejich financování. Prostřednictvím teoretických, praktických poznatků a výzkumu publika Národního divadla Brno práce nabízí možná dostupná řešení pro efektivnější …víceAbstract:
Diploma thesis deals with issue of decreasing number of visitors at cultural events, specifically in The National Theatre Brno. This work explains the position and potential of audience development, which is becoming an essential part of cultural organizations and their funding. It also offers possible available solutions for more effective audience development and enlargement of the audience through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n56cr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Habitus diváka Městského divadla Brno
Helena Brzobohatá -
Klub mladých diváků Brno pohledem jeho dospívajících členů
Barbora Gajdošová -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
William Golding's Trinity: Humanity, Society, and Religion as the Building Blocks of Humankind's Self-delusion
Čeněk CVEŠPER -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.
Ondřej Novotný -
Analýza a rozvoj publika Divadla Ponec
Anna Ondrejková -
Fenomén sousedství jako nástroj rozvoje publika kulturních organizací
Natálie Durčáková