Validace interaktivních učebnic pro základní školy – Mgr. Petr SIMBARTL
Mgr. Petr SIMBARTL
Doctoral thesis
Validace interaktivních učebnic pro základní školy
Validation of interactive textbooks for secondary schools
Anotácia:
Využívání digitálních technologií prostupuje mnoha obory a sektor vzdělávání není výjimkou. Cílem je zjistit vliv interaktivních učebnic na výuku. Tyto učebnice jsou často zpracované dle původních papírových předloh a jsou rozšířené o multimediální i interaktivní prvky. Některé učebnice disponují cvičeními a úkoly. Nejprve jsou sumarizovány aktuální poznatky o zkoumané oblasti. Před provedením experimentu …viacAbstract:
The use of digital technologies pervades many fields and the area of education is no case apart. The aim is to analyse the influence of interactive textbooks on teaching. These textbooks are often complied based on the original paper version and are extended by multimedia and interactive elements. Exercises and tasks can be found in some of the textbooks. First, current knowledge about the investigated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIMBARTL, Petr. Validace interaktivních učebnic pro základní školy. Plzeň, 2015. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Information and Communication Technologies in Teaching
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
Ivan TAUBER -
Digitální učebnice a edukativní pomůcky
Vojtěch PINC -
Učebnice a další výukové materiály v době pocovidové
Monika Školařová -
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Učebnice kruhové inverze pro sekundární vzdělávání
Jan POSPÍŠIL -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Materiály k rozvoji mapových dovedností žáků základní školy na příkladu geografie města Brna
Aneta Řezníková -
Využití Photovoice ve výuce geografie na základní škole
Roman Zrůst