Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva – Markéta Kuttlerová
Markéta Kuttlerová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Consumer Preferences of Distribution Channels on the Beer Market
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva v České republice a Belgii, konkrétně spotřebitelů generace Y. Jelikož na trhu piva byla v obou případech vypozorována změna týkající se klesající spotřeby piva v segmentu on-tade, kde patří hospody nebo restaurace, které se zabývají prodejem čepovaného piva. V první části práce je charakterizován trh piva České …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on consumer preferences of distribution channels on the beer market in the Czech Republic and Belgium, namely on the Y generation consumers. Because in both cases there was identified a declining beer consumption in the on-tade segment, where pubs or restaurants selling draft beer belong. The first part of the thesis describes the beer market of the Czech Republic and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Jana Hodulová
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová