Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí – Polina Skryl
Polina Skryl
Bakalářská práce
Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí
The Importance of Communication as a Tool for Leadership
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Význam komunikace jako nástroje pro vedení lidí“ popisuje aspekty podnikové komunikace mezi manažery společnosti a zaměstnanci. V rámci zpracování teoretických poznatků v literární rešerší se uvádí definice komunikace, její typy a hlavní prvky, nezbytné pro úplnou a správnou výměnu informací, popisuje se pojem interní komunikace a uvádí její typy, a určuje se vliv faktorů …víceAbstract:
This Bachelor thesis on the topic "The Importance of Communication as a Tool for Leadership" describes aspects of corporate communication between company managers and employees. Based on the theoretical knowledge gathered during the processing of literary research, this thesis renders the definition of communication, the types of communication, and the main elements necessary for a complete and correct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná
Název
Vložil
Vloženo
Práva