Bc. Hana Líbalová

Master's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu …more
Abstract:
The thesis deals with Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings from tourism, hotel industry, hotel marketing and marketing mix. Findings from the theoretical part are crucial for drawing up of the practical part that includes the introduction of the hotel, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Líbalová, Hana. Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe