Bc. Hana Líbalová

Master's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu …viac
Abstract:
The thesis deals with Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings from tourism, hotel industry, hotel marketing and marketing mix. Findings from the theoretical part are crucial for drawing up of the practical part that includes the introduction of the hotel, the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Líbalová, Hana. Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe