Tina Chaibiová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké a jak rozdílné postoje mají k neetické reklamě skupiny adolescentů oproti jedincům stařeckého věku. Konkrétně se práce zaměřuje na klamavé reklamy. Teoretická část obsahuje popis klíčových slov a základní problematiky, kterou se tato práce zabývá. Praktická část obsahuje rozbor tří kauz v minulosti řešených Radou pro reklamu a analyzuje výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out if and what types of different mindsets do groups of adolescents and elderly people have towards unethical advertising. Thesis is specifically focused on misleading advertising. Theoretical part describes key words and the main issues that the thesis is focusing on. Practical part contains a breakdown of three cases that were in the past investigated by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva