Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s. – Jan Slepička
Jan Slepička
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Analysis of marketing-mix of the company AAA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická …moreAbstract:
This work is focused on analysis of marketing mix in the company AAA Auto. The primary aim is to analyse the functionality of each marketing-mix components of the company. Particular attention is paid on the used-car market and its specifics. The secondary aim is to perform a questionnaire research within customers of the company. The work is divided into introduction, theoretical-methodological part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45331
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jan Dobiáš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková