Mgr. Jakub Špiřík

Bakalářská práce

Analýza a konstrukce chůze v počítačové animaci

Analysis and construction of a walk cycle in computer animation
Anotace:
Práce se zabývá analýzou a tvorbou lidské chůze v počítačové animaci. Důraz je kladen především na postupy ruční animace bez použití snímání pohybu. Teoretická část obsahuje stručný přehled vývoje počítačové animace, základní pojmy a techniky animace, analýzu reálného lidského kroku a ukázku vývoje animace chůze ve vybraných počítačových hrách. Samotná konstrukce chůze a jejích druhů je vysvětlena …více
Abstract:
The thesis describes the analysis and creation of a human walk in computer animation. Emphasis is placed on animations without motion capture. Theoretical part consists of brief development of computer animation, basic terms and animation techniques, analysis of a real human walk cycle and illustration of development of animation of walk cycles in selected computer games. The construction of various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: MgA. Jan Mikota
  • Oponent: MgA. Helena Lukášová, ArtD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika