Facebook jako marketingový nástroj – Ing. Martin Končol
Ing. Martin Končol
Bachelor's thesis
Facebook jako marketingový nástroj
Facebook as a Marketing Tool
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá historií sociálních sítí a zobrazuje jejich největší moderní představitele. Rozsáhlá část práce je spojena se sociální síti Facebook, u které jsou specifikovány její základní vlastnosti. V marketingové části se práce věnuje základním pojmům souvisejícím s komunikací se zákazníky a nadále popisuje známé, ale i méně známé, analytické nástroje. Práce poté obsahuje analýzu založenou …viacAbstract:
The bachelor´s thesis is engaged in the history of social networks and shows their biggest modern representatives. Extensive part of the thesis is connected with network called Facebook, which basic functions are also specified. In marketing focused section, the thesis deals with basic notions related to communication with custumers and then describes well known and also not so well known analytic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r6kbi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro internetový obchod
Jakub Zelenka -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Internetový obchod moderní doby
Trung Bui Viet -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Son Ngo -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková