Kateřina Kašíková

Bakalářská práce

Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod

Optimization of online marketing strategy for online shop
Anotace:
Kašíková, K. Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.V práci je zpracován návrh na optimalizaci online marketingové strategie vy-braného internetového obchodu. Návrh je vypracován na základě analýzy konku-rence a analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů. Pro kon-krétní návrhy je vypracována kalkulace nákladů.
Abstract:
Kašíková, K. Optimization of online marketing strategy for online shop. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.In the Bachelor's thesis digests optimization of online marketing proposal for an actual online shop. The proposal is based on competition analysis and an analysis of the current online marketing strategy. There are also cost calculation for the specific recommendations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický