BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach – Bc. Alena Luptáková
Bc. Alena Luptáková
Diplomová práce
BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach
BCG matrix and its application in gastronomy
Abstract:
Creating an appropriate offer and a right pricing strategy is one of the hardest tasks of the management of a gastronomic establishment. The guest is influenced by a great variety of factors from the first moment he enters the establishment. The first impression is the key and it influences the guest´s expectations of the ordered meals and drinks. The goal of my dissertation is to analyse a product …víceAbstract:
Vytvorenie vhodnej ponuky a správnej cenovej stratégie je jednou z najťažších úloh manažmentu gastronomickej prevádzky. Hosť je ovplyvňovaný množstvom faktorov od prvej chvíle, ako vkročí do podniku. Kľúčový je teda prvý dojem, ktorý ovplyvní očakávania hosťa z objednaných pokrmov a nápojov. Cieľom diplomovej práce je analyzovať produktové portfólio modelového podniku pomocou BCG matice a Menu Engineeringu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/uqx9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUPTÁKOVÁ, Alena. \textit{BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/b45ka1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení
Oborná Oborná -
Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení
Petra Nezvalová -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Michal Keštefran -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Norbert Gerec -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Nadiya Yurkovska -
Projektové řízení gastronomického zařízení v Ostravě
Dominika Bordácsová -
Marketingový plán pro nový gastronomický podnik
David Řepa -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ