Daniel Černoch

Bakalářská práce

Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě

Sandbox 2D Game in Java
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce bylo seznámit se s možnostmi programování 2D Sandbox počítačové hry v prostředí programovacího jazyka Java. Následně se seznámit s možnostmi hry více hráčů a procedurálního generování terénu na základě přírodních algoritmů a naprogramovat samotnou počítačovou hru a její herní logiku.
Abstract:
The task of this bachelor thesis was to get acquainted with the possibilites of programming 2D computer Sandbox game in programing language Java. Then Further get aquianted with the possibilites of multiplayer and procedural generating of terrain based on nature algorithms and creating the game itself with its game logic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Jan Kožusznik
  • Oponent: David Ježek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika