Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě – Daniel Černoch
Daniel Černoch
Bakalářská práce
Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě
Sandbox 2D Game in Java
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce bylo seznámit se s možnostmi programování 2D Sandbox počítačové hry v prostředí programovacího jazyka Java. Následně se seznámit s možnostmi hry více hráčů a procedurálního generování terénu na základě přírodních algoritmů a naprogramovat samotnou počítačovou hru a její herní logiku.Abstract:
The task of this bachelor thesis was to get acquainted with the possibilites of programming 2D computer Sandbox game in programing language Java. Then Further get aquianted with the possibilites of multiplayer and procedural generating of terrain based on nature algorithms and creating the game itself with its game logic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Jan Kožusznik
- Oponent: David Ježek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Fractal Terrain Generation
Adam Jurík -
Multi-Fractal Terrain Generation
Jakub Kříž -
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Michal Černý -
Metody generování terénu v počítačové grafice
Vojtěch Pavlas -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Generování terénu na GPU
Tomáš Javorský -
Procedurální generování terénu s možností hledání cest
Pavla GROSSMANNOVÁ -
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
Václav KŘUPKA