Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě – Michaela Nováková
Michaela Nováková
Diplomová práce
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Emotional Marketing and Its Application in TV Advertisement
Anotace:
Cílem práce je analyzovat užití a význam emocí v TV reklamě. Teoretická část práce se věnuje významu emocí pro člověka a jejich vlivu na spotřební a nákupní chování. Práce se zabývá využitím emocí v marketingu, především v marketingové komunikaci. Popsán je i způsob, jak pomocí emocí budovat pozitivní vztah k produktu/značce. Práce se věnuje také metodám, jakými lze emoce v marketingu měřit. Praktická …víceAbstract:
The aim of this master´s thesis is to analyse the application of emotions in TV advertisement. The theoretical part is focusing on importace of emotions for human and its impact on consumer behavior. The thesis also describes the emotions and its use in marketing communication. Thesis also explains how to built positive association with brand through the emotions, moreover the methods how to measure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69751
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69751
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Emoční marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Smyslový a emoční marketing
Ekaterina Peshina -
Dámská módní značka a emoční marketing
Veronika Hasalíková -
Smyslový a emoční marketing.
Petra Mendlíková -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová