Bc. Klára Burešová

Bachelor's thesis

Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Burešová, Klára. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry