Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. – Bc. Klára Burešová
Bc. Klára Burešová
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUREŠOVÁ, Klára. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Available from: https://theses.cz/id/b4gdme/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Burešová, Klára. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Maximalizace hodnoty podniku a její formy
Petra Dryje -
Dynamický model pro stanovení tržní hodnoty společnosti v průmyslovém sektoru
Jakub Gajda -
Aplikace neuronových sítí při stanovení generátorů hodnoty podniku
Veronika Machová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková