Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. – Bc. Klára Burešová
Bc. Klára Burešová
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠOVÁ, Klára. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/b4gdme/.
Jak správně citovat práci
Burešová, Klára. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Maximalizace hodnoty podniku a její formy
Petra Dryje -
Dynamický model pro stanovení tržní hodnoty společnosti v průmyslovém sektoru
Jakub Gajda -
Aplikace neuronových sítí při stanovení generátorů hodnoty podniku
Veronika Machová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková