Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby – Žaneta Molerová
Žaneta Molerová
Bachelor's thesis
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Commercial Advertising and Negative Consequences of Overconsumption
Abstract:
V bakalářské práci definuji komerční reklamu a negativní důsledky nadspotřeby. Cílem práce je objasnit jaký vliv má reklama na nadspotřebu a jaké z nadspotřeby plynou negativní důsledky. Uvádím možné důsledky pro populaci a životní prostředí, které jsou způsobeny vlivem nadspotřeby a konzumního způsobu života. V praktické části vyhodnocuji, jestli jsou lidé ovlivněni reklamou a zda žijí v nadspotřebě …moreAbstract:
In the thesis I define commercial advertising and negative consequences of overconsumption. The aim is to clarify the influence of the advertising on overconsumption and what results from the negative consequences of overconsumption. Here are some possible consequences for the population and the environment that are caused due to overconsumption and consumerism. In the practical part I analyze if people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molerová, Žaneta. Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of Public Service
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing
Markéta Říhová -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights