Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby – Žaneta Molerová
Žaneta Molerová
Bakalářská práce
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Commercial Advertising and Negative Consequences of Overconsumption
Anotace:
V bakalářské práci definuji komerční reklamu a negativní důsledky nadspotřeby. Cílem práce je objasnit jaký vliv má reklama na nadspotřebu a jaké z nadspotřeby plynou negativní důsledky. Uvádím možné důsledky pro populaci a životní prostředí, které jsou způsobeny vlivem nadspotřeby a konzumního způsobu života. V praktické části vyhodnocuji, jestli jsou lidé ovlivněni reklamou a zda žijí v nadspotřebě …víceAbstract:
In the thesis I define commercial advertising and negative consequences of overconsumption. The aim is to clarify the influence of the advertising on overconsumption and what results from the negative consequences of overconsumption. Here are some possible consequences for the population and the environment that are caused due to overconsumption and consumerism. In the practical part I analyze if people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Molerová, Žaneta. Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing
Markéta Říhová -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova
Název
Vložil
Vloženo
Práva