Bc. Miroslav Rybár

Bakalářská práce

Analýza využití marketingu v rodinných obchodních podnicích

The analysis of marketing use in selected business company
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je „analýza využití marketingových nástrojů v rodinných obchodních podnicích.“ K tomuto jsem si zvolil rodinný podnik RYBÁR s.r.o., jenž se zabývá prodejem a poskytováním služeb v oboru topenářství a vodoinstalace. První část mé práce se zabývá odborným popisem marketingových mixů 4P a 4C a jednotlivých analýz použitých v druhé části mé práce. Druhá část začíná krátkým představením …více
Abstract:
The theme of my bachelor’s thesis is „analysis of the use of marketing tools in a family business.” For this I chose the family enterprise RYBÁR s.r.o., which deals with sale and provides services in the field of heating and plumbing. The first part of my work focused on professional description of marketing mixe 4Ps and 4Cs. Analyses are used in the second part of my work. The second part begins with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku